...

سابق ڈی جی کے ڈی اے سید ناصر عباس کینیڈا میں انتقال کر گئے۔

تشکر نیوز: کے ڈی اے (کراچی ڈیولپمنٹ اتھارٹی) کے سابق ڈائریکٹر جنرل سید ناصر عباس حرکت قلب بند ہونے کی وجہ سے انتقال کر گئے ہیں۔ ان کی وفات کی خبر نے ان کے دوستوں، عزیزوں اور ساتھیوں کو گہرے رنج و غم میں مبتلا کر دیا ہے۔ سید ناصر عباس اس وقت کینیڈا میں مقیم تھے اور کافی عرصے سے علیل تھے۔

سید ناصر عباس نے اپنی زندگی کا بڑا حصہ کے ڈی اے میں گزارا اور اپنے دور میں شہر کی ترقی اور بہتری کے لیے کئی اہم منصوبے متعارف کرائے۔ انہوں نے اپنی محنت، ایمانداری اور پیشہ ورانہ صلاحیتوں کی بدولت ادارے میں ایک منفرد مقام حاصل کیا تھا۔ ان کے دور میں کے ڈی اے نے کئی ترقیاتی منصوبے مکمل کیے جو آج بھی ان کی یاد دلاتے ہیں۔

پنڈی میں زمین کے تنازع پر گدھی کے کان کاٹ دیے گئے

ان کی بیماری کی وجہ سے وہ کافی عرصے سے فعال نہیں تھے اور طبیعت کی ناسازی کی بنا پر وہ اپنے خاندان کے ساتھ کینیڈا منتقل ہو گئے تھے۔ وہاں پر ان کا علاج جاری تھا مگر بدقسمتی سے وہ جانبر نہ ہو سکے اور حرکت قلب بند ہونے کی وجہ سے ان کا انتقال ہو گیا۔

ان کی وفات پر مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد نے گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔ ان کے ساتھیوں کا کہنا ہے کہ سید ناصر عباس ایک بہترین رہنما، مخلص انسان اور دوست تھے۔ ان کی وفات سے کے ڈی اے اور کراچی شہر کو ایک ناقابل تلافی نقصان پہنچا ہے۔

سید ناصر عباس کی تدفین کینیڈا میں ہی کی جائے گی، جہاں ان کے خاندان کے افراد اور قریبی دوست موجود ہیں۔ ان کی یاد میں ایک تعزیتی جلسے کا انعقاد بھی کیا جائے گا جہاں ان کے خدمات کو خراج تحسین پیش کیا جائے گا۔

ان کی وفات پر کے ڈی اے کے موجودہ عہدیداران اور ملازمین نے بھی گہرے رنج و غم کا اظہار کیا ہے اور ان کے خاندان کے ساتھ دلی ہمدردی کا اظہار کیا ہے۔ ان کی خدمات کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا اور ان کا نام کے ڈی اے کی تاریخ میں سنہری حروف میں لکھا جائے گا۔

اللہ تعالیٰ ان کی مغفرت فرمائے اور ان کے خاندان کو صبر جمیل عطا فرمائ

54 / 100

One thought on “سابق ڈی جی کے ڈی اے سید ناصر عباس کینیڈا میں انتقال کر گئے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Don`t copy text!
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.