آرمی چیف کا شمالی وزیرستان کا دورہ، کور کمانڈر پشاور نے پرتپاک استقبال کیا

تشکر نیوز: فرنٹ لائن پر نماز عید کے ساتھ شروع کرتے ہوئے، سی او اے ایس نے پاکستان کے پائیدار استحکام اور خوشحالی کے لیے دعائیں مانگیں۔

انہوں نے قوم کے لیے ان کی غیر متزلزل لگن اور خدمات کو سراہتے ہوئے فوجیوں کو عید الفطر کی دلی مبارکباد پیش کی۔ اس کے بعد، سی او اے ایس نے آپریشنل تیاریوں اور موجودہ سیکورٹی کے منظر نامے پر ایک جامع بریفنگ حاصل کی، جس میں پاک افغان سرحد کے ساتھ سرحدی حفاظتی اقدامات پر خصوصی توجہ دی گئی۔ امن اور استحکام کو فروغ دینے میں تشکیل کی یادگار کاوشوں کا اعتراف کرتے ہوئے، COAS نے ان پیش قدمیوں کو ہمارے شہداء کی قربانیوں سے منسوب کیا، جو کہ سماجی و اقتصادی ترقی کے لیے سازگار ماحول کی سہولت فراہم کرتے ہیں، خاص طور پر نئے ضم شدہ اضلاع اور پورے خیبر پختونخواہ میں۔

ترقی پر دہشت گردی کے منفی اثرات پر زور دیتے ہوئے، COAS نے محنت سے کمائے گئے امن کی حفاظت کے لیے اجتماعی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے تمام اسٹیک ہولڈرز بالخصوص مقامی آبادی پر زور دیا کہ وہ خطے کو غیر مستحکم کرنے کی کوشش کرنے والے مخالف عناصر کے خلاف چوکس رہیں۔

"قوم کی خدمت میں اپنے پیشہ ورانہ فرائض پر غیر متزلزل توجہ مرکوز رکھیں،” COAS نے نتیجہ اخذ کیا۔ قبل ازیں آرمی چیف کی آمد پر کور کمانڈر پشاور نے پرتپاک استقبال کیا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Don`t copy text!